what are you hoping for?


Nu har jag precis hämtat sista tvätten från tvättstugan. Har hållt på ända sen 11 idag, väldigt flitig har jag varit. Det är så skönt när det är gjort också. Nu är min tvättkorg helt tom. Vet inte hur längesen det var. Tog mig tid idag till att tvätta alla tröjor som ska tvättas i ullprogram, dem ligger alltid längst ner i tvättkorgen för jag orkar aldrig tvätta dem.

Det ringde en försäljare för en stund sedan från Tele2 så nu har jag blivit pålurad Canal+film, men det kan nog bli bra. Var bara bindningstid i ett år, och till ett bra pris dessutom. Det gillar vi.
Nej, nu ska jag planera lite mat här.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

mmm justdetja. min älskade sambo sa precis samma sak, slutade med att vi sitter o betalar 700 imånaden för skiten. iofs med bredband också men ändå!

Postat av: cissi

hahaha hur kan det bli så mycket?

2009-08-31 @ 20:46:28
URL: http://cissola.blogg.se/
Postat av: Soss

2009-08-31 @ 23:20:34
Postat av: Anonym

Jadu, startavgifter halvårsavgifter kvartalsavgifter boxavgoft osvosv

2009-08-31 @ 23:23:49

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback