jag blir så rädd för alla år som gick, för jag vet jag inte tillhör detta ögonblick

Ny vecka, nya tag. Inte sant?
För min del skulle det behövas. Lägga helgen bakom mig. Orkar inte tänka på det nu.

Är hemma från jobbet idag. Har precis varit nere i tvättstugan och lagt i några maskiner tvätt. Jag har städat hela morgonen, fått undan all tvätt ur tvättkorgen och så vidare. Så nu är det skinande rent. Håller på att tvätta klädseln till soffan också så nu jädrar blir det fint här hemma. Det enda som fattas är ett nytt soffbord men det kom inte in på lagret förän efter vecka 43, sen ska jag byta förvaringslådorna till tvbänken och byta ut kuddfodralen till soffan, sen är det klart! :)


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback