du fanns i min kropp, du var som blod för mig. det finns inget hopp, mitt hjärta slog för dig

Hallådär!

Jag har precis satt mig ner i soffan. Har städat runt i hela lägenheten så nu är det nästan skinande rent, bara hallen som ska fixas lite i. Skönt som tusan. Idag har jag varit på Marieberg och Ikea. Jag älskar att strosa runt inne på Ikea och kolla på alla fina grejer. Fick med mig lite hem idag bla. mattor, sängöverkast, stekpanna och stekspadar. Efter det följde Julia med mig hem och vi kollade på Wallander - tjuven. Klockan 18.00 bar det av till min kära kusin Kajsa som har fyllt 21, där fick vi jättegod mat, tapas. Tårta hanns också med såklart.

Igår var jag och David hemma hos mamma o pappa och åt. Efter det hyrde vi film och skulle gå hem men vi hann inte långt för jag var tvungen att åka till sjukhuset, kvällen kunde ha slutat bättre om man säger så.
Det känns knappt som om jag har haft någon helg, tur är att jag har sovmorgon imorgon iallafall.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har du gjort på sjukhuset hjärtat?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback