cause i know love is meant for two

Tänkte ge det här med att skriva med stora bokstäver i varje mening en chans till. Är så lat så jag orkar inte ens trycka på stora-bokstaven-tangenten, då är det illa..

Nu har jag precis kommit ur duschen. Jag och david var på en liten promenix innan och innan det spelade vi när och fjärran. Jag vann första gången sen skulle david ha revansch men jag vann då med. Hittills har jag vunnit alla gånger. Bäst är jag. Dagen på jobbet gick rätt segt men ändå fort, konstigt. Hade två möten, väldigt bra möten eftersom vi får feedback på hur vi ska jobba runt en viss ungdom på jobbet men det är ändå jobbigt att ha två möten i rad. Jag har så svårt att koncentrera mig. Nej nu blir det tv innan det är dags att sova. Hoppas alla har haft en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: mamsen

Höjden av lathet!!!! Goding du är bäst i alla fall puss o kram

2009-08-27 @ 10:27:30

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback