hide and seek


Imorse vaknade jag tortyrtidigt. Klockan var ställd på 05.45 så då var det bara att pallra sig upp och käka frukost och sedan bege sig till jobbet. Dagen gick snabbt och förvånansvärt bra. Nu är jag dock så trött så jag stupar vilken sekund som helst. Jag åkte direkt hem till mamma och pappa efter jobbet där jag fick grillad fläskkotlett och hasselbackspotatis med tzatziki. Helt underbart. Jag har myst med Lovisa så mycket ikväll också. Det går inte och beskriva, så fort hon är i närheten av mig eller så fort jag tänker på henne så är all trötthet eller bitterhet som försvunnen. Hon är min solstråle.

Så med andra ord har jag alltså inte hunnit sova efter jobbet som jag alltid brukar göra annars (pensionärsvarning, jag vet) så jag ska nog lägga mig i sängen och kolla på film nu och vänta på en full D. som kommer inklampandes här i natt sen. Mysigt värre.

Hoppas att alla får en underbar helg. Eller en underbar söndag, det är ju faktiskt inte så mycket kvar av helgen nu!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback