Tidsbrist

Hallå alla mina fans! Vet att ni finns där ute, nu är jag back to fakka ur.
Vad har och är intressant? Jag gillar att Kanal 5 börjar sända Gossip Girl på Tv igen, kanonroligt. Önskar att SVT börjar sända repriser av Söndagsöppet. Minns när man levde tillsammans med frugan Britt-Marie, satt i soffan från IKEA ihopkurrade under en filt (också från IKEA) med lite salta pinnar. Det var tider det, saknar nostalgi i min vardag. Jag våldtar inte längre, saknar det också. Men det är en annan femma. Vad ska man göra för att förgylla sin vardag? Ska jag börja samla på frimärken, hjälp mig!

Måste också tilllägga att jag har köpt ett nytt vrålåk. Jag och Mats-Lenny har tänkt att göra en roadtrip i Sverige och ragga brudar och sedan förföra dem i bilen medans Mats-Lenny filmar det, ett litet projekt vi ska dra igång. Om det är några brudar intresserade så kan ni maila mig på [email protected]. Förresten här är den: http://www.blocket.se/vi/17849503.htm?ca=8_s

Puss alla lovers och fuckers där ute med vänliga hälsningar Torgny

Kommentarer
Postat av: Nils

haha humor! Cecilia du borde slå dig ihop med Torgny ;DD

2008-09-29 @ 23:13:47
Postat av: Anonym

Inte kul!

2008-09-29 @ 23:21:14

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback