stressss

jävla magkatarrshelvete.
jag kan inte äta men känner mig konstant hungrig.
weeey thanks.

åh hoppas det går över snart.
måste nog sluta tänka på allt och slappna av och sluta stressa osv,
men det är lättare sagt än gjort. jag kan inte bara ignorera mina tankar som gör att jag blir uppstressad,
jag funkar inte så.


åh det ska bli så skönt när jag flyttat.
kommit iordning och kan kalla det för hem, min lägenhet jag har nu känns inte som ett hem.
det känns som ett ställe jag tvingas sova på fast jag inte vill. typ.
så ensamt och stort.
nu får jag ska flytta får jag en mindre lägenhet, det ska bli skönt.
ett mysigt och varmt ställe ska det bli. sådetså :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback