städning



jag har hållt på och packat och städat hela dagen idag.
nu har jag packat ner allt som går att packa ner i hela min lägenhet.
skönt att det är klart. nu ska bara allt städas. måste skura lister, skura alla hyllor, skura golv osv.
men det går nog ganska fort.
nu ska jag bara vänta på att torktummlaren ska bli klar nere i tvättstugan så jag kan gå och lägga mig sen.
vill läsa min bok (hittade en ny bok igår,wohooo). spännande verkar den iaf.



jag är så jävla smart.
förut skulle jag skura rent listerna inne i vardagsrummet och så ställer jag bunken med rengöringsmedel på soffan, samtidigt som jag skulle dammsuga lite fort på golvet. men så fastnar dammsugaren i soffan och jag rycker till i dammsugaren så hela jävla bunken med rengöringsmedel hamnar i min soffa och på hela golver och över alla grejerna. WOHO.
det är såna stunder jag vill lägga mig ner och dö.

nej nu ska jag ner till tvättstugan.
godnatt mina vänner! :) pyss


Kommentarer
Postat av: roffe

inge kul!

2008-09-30 @ 17:31:31

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback