närhet, någon?



jag är inte trött på långa vägar.
har precis duschat, värmt en kopp med varm choklad, myst in mig i duntäcket och tittar på CSI.
nu fattas bara någon som vill mysa med mig också. tråkigt att vara själv.

jag är verkligen en person som är sällskapssjuk.
vill vara med någon hela tiden och hatar att vara själv.
det är konstigt det där hur vi människor är olika.
tillexempel att vara särbo, vem vill det egentligen? jag vill vara nära den jag är tillsammans med hela tiden.
visst kan man behöva vara själv ibland men då får man väl fixa till det på något sätt.
nej jag gillar närhet :)

Kommentarer
Postat av: Soss

Jag kan mysa med dig, min man är aldrig hemma så jag är också ensaaaam... :(

2008-09-09 @ 13:10:27
Postat av: cissi

ja gör det! haha du har ju iaf pojkvän. jag har liksom ingen :((( puss gosis


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback