hurtful



jag har verkligen inte orkat blogga.
har ingenting att skriva om heller för den delen...

imorse kom mamma och hjälpte mig och städa inför flytten.
världens bästa mamma! love you.
så nu är vardagsrummet nerpackat, lite av köket.
min skogarderob, lite av mina klädgarderober. typ.

nu sitter jag och kollar på parlamentet som ÄNTLIGEN har börjat igen.
så bra program, man dör av skratt jY!

nu ska jag gå och göra iordning dipp, mums!
idag ska jag nog lägga mig tidigt, dock har jag läst ut min bok så jag begriper inte hur jag ska kunna somna ikväll. hoppas jag har någon annan bok liggandes här någonstans om jag inte har packat ner dem. jaja, dagens i-landsproblem ;P

pUsssS!


fortfarande erik hassle - hurtful. bäzt


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback