fredagskvällen



haha så jävla värd kväll alltså.
det började med att jag och emelie åkte till mosjö där hon var "husvakt" och förfestade.
åkte sedan in till klaras, där det var sjukt roligt. 

var så bakis igår så jag rörde mig inte utanför dörren förän typ 20.00,
åkte hem till mamma och pappa och åt pizza, kollade lite på tv. åkte hem igen.
värt, haha :)





haha, han/hon som hackar sig in på min blogg.
är inte människan lite rolig ändå?
vet allt om mitt liv, att jag var på klaras osv.
STALKER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du...du har ju skrivit själv att du skulle till klaras så det lär de inte haft så svårt att lista ut.

2008-09-14 @ 14:50:29
Postat av: Torgny

"men du...du har ju skrivit själv att du skulle till klaras så det lär de inte haft så svårt att lista ut."



Vem som helst skulle förstå att Cecilia skulle till klaras men vad hon gjorde där är ju en annan sak, så du är ju skön om du tror att Cecilia spelar ett spel där hon leker att någon "hackar" hennes blogg. Antar att geniet ovan har ett namn?



2008-09-14 @ 16:14:22
Postat av: Emelie

HAHA, eller hur. Tror ni Cissi vet vem det är som hackar sig in på hennes blogg eller, psyko!

Postat av: nicko

Men du Torgny verkar ju inte alldeles för smart. Det ända man kan utläsa från det som de som hackat skrev är just att cecilia varit på klaras det andra är ju massa skitsnack antar jag. O det var jag som skrev ovan men glömde skriva mitt namn. Förstår inte riktigt hur du får det till att jag skulle tro att cecilia kör nåt spel. verkar ju väldigt konstigt gjort i så fall. Men du verkar ju inte vara så clever, inget mensaämne direkt!

2008-09-14 @ 23:08:59
Postat av: cissi

vem är nicko?

2008-09-14 @ 23:18:50
URL: http://cissola.blogg.se/
Postat av: Torgny

Kära nicko, hur ska jag kunna kommentera ditt tidigare inlägg när din grammatik är så dålig att jag kan inte förstå vad din poäng är, allt är en enda stor röra. Kan du vara lite tydligare :)

2008-09-15 @ 23:47:05
Postat av: Nicko

Men lilla Torgny om du inte ens förstår det som står kanske du ska hålla dig borta från datorn innan en olycka händer. Du kanske är analfabet eller nåt vad vet jag. I så fall ska jag inte hacka på dej för det kan du ju faktiskt inte rå över själv. I annat fall är du bara jävligt dum, och då synd om dina föräldrar och folk som tvingas vara i din närvaro.

2008-09-16 @ 16:31:04
Postat av: Torgny

Haha jaha. Nej du Oscar, oj menar nicko. Jag är faktiskt helt frisk och det jag ville säga var att du skrev lite konstigt. Men antar du inte kan ta kritik och helt plötsligt så är det synd om mina föräldrar för jag kan inte förstå vad en omogen (antar att du är omogen när du börjar med personangrepp) kille ville säga. Men men, fortsätt såhär så kan vi båda växa som personer :)) LeR iRl

2008-09-16 @ 20:10:02
Postat av: Nicko

Det är ju så att om du har så dålig språkförståelse och dessutom tydligen inte har koll på din egen meningsuppbyggnad kanske du inte ska ta och komma med påhopp på andra. Och tror faktiskt att det är du som är den omogne i det här fallet. Det var du som kom med helt idiotiska påståenden och dessutom själv förlöjligade dej med att erkänna att du inte kan förstå enkelt svensk text.

2008-09-16 @ 22:19:04
Postat av: Torgny

Haha, alltså det enda du gör gör är och kastar tillbaka bollen till mig. Nu diskuterar vi om något helt annat. Så du kan ju fortsätta och kasta skit, vilket säkert tillhör din mognadsnivå :))



Förresten letade du fram din gamla ordbok från bokhyllan?





2008-09-16 @ 23:03:57
Postat av: Nicko

kastar tillbaka vet ja inte direkt. Poängterar bara hur du startade den här lilla diskussionen. Och mognadsnivån är väldigt i hög i mitt fall. Förstår att det är jobbigt för dig som är lite yngre att inse dina begränsningar och därför försöker påpeka att jag skulle vara omogen för att på så sätt försöka höja dig själv och kompensera dina brister.



Och nån ordbok behöver man inte slå i.



Lite kul att du valde ett killnamn by the way;)

2008-09-16 @ 23:16:21
Postat av: Torgny

Haha alltså du är för söt. Skulle vilja binda fast dig och trycka upp min "käre vän" i ditt svarta hål, men det är ju bara jag :)). Tycker fortfarande att du är väldigt omogen som började med personangrepp, men du är så jävla envis så du kommer säkert inte inse det. Du skulle kunna stå på våghustorget och sälja bajs och verkligen tjata på din kund att det är bra bajs.



Jag är ju så ung, så detta är min mognadsnivå, så ät bajs.

2008-09-16 @ 23:48:54
Postat av: Nicko

Haha jag vann!

2008-09-17 @ 06:50:24
Postat av: Torgny

Grattis, att vinna en diskussion på nätet är som att vinna en häst. Helt värdelöst, men du är ju för smart för att inse att du som går härifrån som förloraren :)

2008-09-17 @ 18:13:26
Postat av: nicko

Du är bara lite kinkig för att jag är bättre än du!

2008-09-17 @ 20:41:34
Postat av: Torgny

HAHA, alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. "Du är bara lite kinkig för att jag är bättre än du!" Gör om, gör rätt. =)

2008-09-17 @ 21:52:27
Postat av: Nicko

hehe du får göra precis vad du vill...behöver inte använda mig av den där utan jag gör rätt direkt. Blir så mycket enklare då;)

2008-09-17 @ 23:33:06

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback