Fredagar

Godkväll alla trogna läsare. Jag har har varit på Klaras och dansat ikväll. Det är faktiskt enda dagen under veckan jag känner jag kan vara mig själv. Hur undrar ni? Det ska jag förklara för er.. Klaras är fullt med slynor, no offence och jagkan inte vara värre än den värsta slynan på hela Klaras. Lisa brukar vara den största slynan på hela Klaras, hon raggar på allt och dansar med allt och ber om en ny P2 varje gång. Men iaf nu har jag förklarat skit för er vem fan bryr sig, nästan alla brudar är idioter på Klaras och man märker att folk som nyss har fyllt 18 hänger mycket på krogen. Jag börjar helt  ärligt fundera om jag ska flytta mig till något mognare ställe som Bishop Arms. Där skulle jag tjäna 2 dricknar för att vara mig själv ¨pga alla kåta äckliga gubbar som vill stoppa sin penis i mig. USCH, men sant. Kanske.

En vän till mig försökte fixa ihop mig med 3 brudar, alla ville men jag bangade. Jag vet, jag är en feg fitta, men efter allt så har jag kvar min stolthet, jag fortsätter min jakt efter den perfekta svensson-bengt.

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden) boning...

Herren vare med er!

Aum, Om tat sat, Lakshmi Vishnu, Radha Krishna


Eder evigt tillgivne,
Anna Cecilia Torstensson

PS. Cecilia, byt lösenord, det är för enkelt. 2guys1horse Ds,


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2008-09-13 @ 08:59:09
Postat av: H

Alltså, det är ganska olagligt att göra såhär vem det nu än är. Dra åt skogen, där du hör hemma! Get a life there ;)

2008-09-13 @ 11:49:50

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback