Disco

Just denna stund i mitt vardagsrum sitter jag i min IKEA-soffa och min favoritpyjmas från Brio Leksaker så får jag den här känslan man får dagen innan julafton. Varför får jag den här känslan? Jo, det är fredag snart och då ska jag dansa på Klaras. Självklart kommer jag dricka alkohol, vara rolig och prata med allt jag tycker ser intressant ut. Nu ska jag bli lite personlig med er, varje gång när jag är påväg hem med min vän Stålkent så säger hon att hon har en jävla "discofitta" (fittan är svettig och äcklig). Ett underligt fenomen i mina öron, får aldrig "discofitta".  Det jag vill säga är..

D I S C O F I T T A  D I S C O F I T T A D I S C O F I T T A D I S C O F I T T A

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden) boning...Herren vare med er!

Aum, Om tat sat

Eder evigt tillgivne,
Anna Cecilia Torstensson

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback