2-1 och jordens undergång

Underlig rubrik va? Jo, jag vet. Måste bara säga 2-1 mot ett Ungern vars hälften av spelarna skulle knappast platsat i Allsvenskan. Hela Sverige och media älskar att kritisera Lagerbäck, jag med. Drömmer om att jag kidnappar honom och.. äsch, det hör inte hemma här. I alla fall, från ett tråkigt och fantasilöst 4-4-2 till ett 3-5-2 som är väldigt annorlunda men effektivt? Det vet jag inte än men vi får väl se.

Måste älska Aftonhoran och Expressen, två idiottidningar som skriver om vad som helst bara för att sälja sin tidning. "JORDENS UNDERGÅNG" klart folket köper deras tidningar, själva grejen med Aftonhoran och Expressen är att det skiter i vad de skriver om, bara de säljer. Vill ni läsa nyhter, rekommenderar jag, Anna Cecilia Torstensson Dagens Nyheter och Vecko Revyn.

Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens (Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden) boning...Herren vare med er!

Aum, Om tat sat

Eder evigt tillgivne,
Anna Cecilia Torstensson

Kommentarer
Postat av: icke lagerbäck

nu är det ju så att alla som vet något om fotboll vet att ett resultat som 2-1 mot ungern är jordens undergång, eller iaf lite. Det är ett steg i fel riktning. Och 3-5-2, vet inte om man kan kalla det sverige spelar för det. så länge Micke nilsson finns med så är han en back för mej. Stannar man för det mesta på mittplan o bara slår iväg bollarna på måfå så passar man absolut inte som offensiv ytter i ett 3-5-2.

Tack o hej

2008-09-11 @ 00:09:12

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback