Promenad



Ikväll har jag varit på promenad med min kära vän Therese.
Vi gick längs vattnet och pratade om allt mellan himmel och jord.
Så skönt att få prata av sig lite. Hon är verkligen en klippa!
Som
hon skrev i sin blogg. Tänk vad länge vi kännt varandra. I 14 år nu.
Min äldsta vän :) super är du!
Vi gick iallafall i typ 1½ timme minst, sen gick vi till Ekershallen för vi skulle köpa lite mat.
Gjorde smoothies sen. Gud så gott det var.

Nu ligger jag i sängen o kollar på tv samtidigt som jag bloggar.
Ska strax gå och borsta tänderna sen ska jag sova!

Puss på er.

K♥


Kommentarer
Postat av: mamsen

Det gick visst bra med att lägga sej tidigt sötnos. Hahahaha Älskar dej

2008-10-21 @ 08:04:48
Postat av: mamsen

Det gick visst bra med att gå o lägga sej tidigt.HAhahaha Älskar dej mitt hjärta

2008-10-21 @ 08:06:22

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback