mhm



jag lyckas med allt. det är helt sjukt. haha.
mamma ringer igår och frågar ifall jag vill med och äta kinamat hemma hos dom. så då ringer jag pappa och får skjuts hem ifrån jobbet. har ätit upp. möter kalle som ska följa med hem till mig. så vi tar en promenad hem och sen hämtar vi min cykel som står på jobbet. den står på en innergård där det är låst på två grindar men jag har nyckel till den en dörr som man kan gå igenom också. så jag öppnar dörren och kalle frågar snällt om han ska hålla i dörren men jag tänkte att det behövs ju inte eftersom jag har nyckel. låser upp cykeln, ska låsa upp dörren. tar in nyckeln i låset och provar att vrida om nyckeln men DET GÅR INTE ATT VRIDA DEN. så jag får allstå inte upp låset. jag känner paniken i kroppen och jag och kalle står där och är inlåsta på en innergård där det är två höga grindar med taggtråd så vi kan inte klättra över heller. så jag ringer till min jobbarkompis och frågar ifall det är den nyckeln som är rätt och det ska det vara, och hon säger att hon kan åka och låsa upp åt oss men då ser jag en människa som jag tänkte kan gå upp från andra porten (som var upplåst när vi kom) och sen gå igenom huset och öppna dörren till där vi står men nej, då har såklart porten stängts så vi är fortfarande utelåsta. så jag får ringa susanne igen så hon kan åka och öppna porten åt oss.

herregud. jag är ju inte allför smart ibland och förut när jag skulle skala kiwi så skalade jag av toppen av mitt lillfinger också så det blödde som aset.
som sagt, jag lyckas med allt...


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback