har du pengar i fickan eller ett ess i din ärm




Åh fy. Jag ska jobba ända till 20.30 ikväll. Segt värre.
Är hur trött som helst. Måste verkligen försöka lägga mig tidigare men det är inte alltid det lättaste.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta och när. Kommer inte fram till någonting men förhoppningsvis gör jag väl det innan jag börjar jobba..
Måste gå till jobbet idag också för jag lämnade in min cykel igår. Den ska vara klar till klockan 17 idag så då slipper jag gå hem ikväll, då kan jag cykla istället :)

Nej nu måste jag klä på mig och fixa iordning mig men att gå upp ifrån min sköna säng och mitt duntäcke känns inte alls lockande just nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback