minnen



Satt och kollade igenom Soss bilddagbok och hittade massa bilder så då tänkte jag att jag kunde lägga upp dem här.





Haha jag hemma hos Soss för ett antal år sedan :) (ser för
övrigt ut som en gris, haha så kuuuul kort)



Joline, jag och Lydia i Sunny beach 06.



Jag hemma hos mina kusiner



Jag på Soss uteplats



Soss och jag någon gång? Tror det var på min födelsedagsfest när jag fyllde 18.



Jag och Soss på studenten. Lägg märke till hur sexigt jag står med mina fötter.
Sådär konstigt står jag jämt. Förstår inte varför.



Jag och Soss på stundenten igen :)



Soss och jag på balen.

Där tog korten slut.
Eric Clapton - Tears in heaven. Allt som behöver sägas :)

Kommentarer
Postat av: Soss

naaaaaaaaaaaaaw! PUSS på dig

Postat av: Natasha

Shit jag blev helt såld på den bilden då du sitter mot en rödblommig vägg, jättefin!

2008-11-19 @ 23:18:21
URL: http://natashaanderlunda.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback