min vanliga tur



Jag lyckas ju som sagt med det mesta här i livet, verkligen.. Haha.
Jag är så sjukt klantig. Skulle dra till mig min bärbara dator igår, men sladden hade fastnat. Så jag rycker till lite hårdare.
Det står en spegel på golvet, en såndär lång smal från Ikea. Så den lyckas jag rycka ner för sladdarna fastnade i spegeln, så spegeln ramlar över mitt modem så spegeln går i typ 1000 bitar och modemet går såklart sönder.
Jag blev så jävla frustrerad så jag höll på och bryta ihop. Min vanliga tur :)
men som tur var så fick jag ett nytt modem gratis, men minuset är att jag inte kommer ha internet på typ 1 vecka. Jävla skit.

Men jaja, sånt är livet i guess.


Kommentarer
Postat av: oscar

hade de inte varit bättre om du inte gjort så?!?!;P

2008-11-13 @ 15:12:51
Postat av: Anonym

haha pucko :P jo det hade det nog...

skulle du jobba på kortis i helgen föresten?

2008-11-13 @ 15:15:36
Postat av: cissi

kanske vore bra att skriva att det var jag som skrev också. haha

Postat av: oscar

Ne malin undrade om jmag kunde men jag e upptagen så kan tyvärr inte...hade varit kul o hoppa in nån gång o träffa ungarna igen:D

2008-11-13 @ 22:51:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback