min dag



Hej alla glada.
Jag var hemma från jobbet idag med för att vila upp mig.
Lydia kom hit vid 15 typ så skulle hon slinga mitt hår och det gick ju jättebra.. eller inte.
Har så jävla tjockt hår och håret var fortfarande helt fucked up efter jag hade haft dustit i det. Så vi sket i det och sa att vi skulle ta det en annan dag snart istället.
Vi cyklade en jävla sväng och handlade lite grejer. Jag köpte brun utan sol och tandkräm för den som vill veta, jävligt välbehövligt. Vill inte se ut som ett lik.
Lydia handlade lite hårinpackning och annat och sen mat. Sen cykelvägen hem var ju ett projekt i sig. Haha Lydias jävla lådor hon hade köpt tog så stor plats. Haha men hem kom vi iallafall :)

Nu har jag precis ätit lite toast. Gott var det.
Jag orkade inte göra någon riktig mat.
Jag måste diska, men det gör jag innan jag ska gå och lägga mig.
Kom ihåg det nu Cecilia!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback