lydia


Jag och min kära vän Lydia bestämde oss för att vi skulle dra ut i lördags och så blev det.
Vi började med att förfesta hemma hos mig, haha en väldigt rolig förfest må jag säga. Bara Lydia och jag. Hon är så underbar så den där tjejen! :) Sen bar det iväg till Klaras, och väl därinne så var det drag. HA HA HA. Kanske sjukaste kvällen på länge. Lydia blev typ våldtagen av en tjej inne på toaletten. Sen efter det träffade vi Annéa och Sanna så vi dansade med dem ett tag sen så hamnade jag, Lydia och Annéa inne i Djbåset där vi stod och dansade med Djn. Han såg rätt nöjd ut må jag säga. Haha. Sen hamnade vi hemma hos mig på efterfest, den varade till typ 07.00. Ja herregud. Det var roligt. Men jag var så jävla bakis på söndagen. Vaknade vid 12, pappa hämtade mig. Åkte hem till dem och sov hela dagen, sen skjutsade pappa hem mig och sen somnade jag klockan 20.00 på söndagen och vaknade 10.50 idag. En jävla massa timmar, men det behövdes nog :)

Förfest:









Efterfest:




Kommentarer
Postat av: Natasha

Finns ingen snyggare brud än min Lydia!

Postat av: Hannah

Filip längst ner till vänster? uj då

2008-11-18 @ 10:35:52
URL: http://hannahaha.blogg.se/
Postat av: Hannah

vänster.. ha nu kan jag inte ens höger och vänster. jag menar till höger :)

2008-11-18 @ 10:37:14
URL: http://hannahaha.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback