krussidull och darinfans


Åh vad skönt. Nu har jag betalat alla mina räkningar så jag vet var jag har att leva för den här månaden. En positiv överraskning må jag säga. Idag jobbade jag till klockan 20.30, sen åkte jag hem till Emelie där jag åt min sallad och så kollade vi på tv. Lite senare kom hennes Kalle och då satte vi oss och kollade massa roliga klipp på youtube, det är helt sjukt vad man kan hitta grejer där alltså. Haha. Vi kollade på gamla krullproductionsgrejer, så sjukt bra. Krussidull är ju för bäst.

- Nedrans cockerspaniell, men skit nån gång då.

Jag hittade inget youtubeklipp på den så gå in
här istället om ni vill se.



Haha darinfans är ju för bra den med.

- Jag står här med min dotter jag.
- Står du där med din dotter?
- Nej, hon står där borta. Det är hon.
 


Haha för bra.
Precis min humor.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback