Karl Emanuel


Nu är jag hemma från det jättefina dopet. Det var min lilla favorit som döptes, Therese's son Emanuel :)
Alla var verkligen skitfina och det var hur trevligt som helst. Det var suuupergod mat, kallskuret med potatissallad. Jag åt som en häst. Mums :)



De tre som sitter till vänster (Kvinnan, bebisen och mannen) hör inte till "det dopet jag var och kollade på".
Där sitter mamma Therese, pappa Patrik med Emanuel i knät, Patriks bror och prästen.



Therese, Patrik och Emanuel igen.



Emanuel får vatten på huvudet.



Dem var så fina så ♥


Jag är så glad för din skull TL att du har fått en sån fin son och att du mår så bra som du gör idag.
Du är en fantastisk mamma och en fantastisk männsika överhuvudtaget!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback