jobb



Äntligen hemma igen.
Det var en snabb dag på jobbet idag kändes det som, det gick väldans fort iallafall.
När jag kom dit så åkte vi direkt till Willys och handlade lite åt fritids, mellis och sånt. Sen bjöd Susanne mig på mat så nästa gång ska jag bjuda henne. Hon är så snäll så. När vi är där så ringer min chef mig och säger att jag ska ta influensasprutan (för jag var sjuk när de andra gjorde det), så det var bara för mig att cykla dit och ta den där jäkla sprutan, (jag tycker sprutor gör förjävla ont, är inte rädd för dem men ont gör det) men jag är jätteglad att vi fick den gratis på jobbet, hur bra som helst eftersom jag har jordens sämsta immunförsvar. Väl tillbaka på jobbet så skar vi lite grönsaker och gjorde iordning dippen, sen var det mellis, sen spelade jag mario kart på nintendo wii:et sen så åkte jag hem. En bra dag på jobbet helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback