hisstur


Nu har jag precis varit nere på ekershallen och handlat lite.
Mycket nödvändiga grejer, eller inte. Exotisk mix, det är som fruktsallad typ med melon, mango och blåbär i. Helt sjukt gott är det. Jag köpte isthé, hårspray, plättar och mackor också. Jag hade ett väldigt givande samtal med två killar i hissen också. Haha för sköna. Ingen fattade vart vi skulle åka. När jag kom upp i huset så hann jag inte gå ut hissen förän den åkte igen och då åkte den upp till killarna och jag trodde dem hade gått på på bottenvåningen medans dem hade gått på på tvåan och jag skulle ner till ettan då missade vi det så hissen gick ner till bottenvåningen som dem skulle till och jag fick åka upp igen, haha. Krångligt blev det men det var roligt.

Nu är nedladdningarna klara av 90210.
S01E01+2+3+4 så nu har jag att kolla på :)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback