första advent


Det är konstigt hur fort tiden går. Det är redan första advent och nu ska man börja julpynta. Jag fyller år om 17 dagar, det är julafton om 25 dagar och nyårsafton om 32 dagar, vart tar dagarna vägen? Snart är det 2009, det var ju nyss milleniumskiftet liksom? Jag hänger inte med längre. Jag vet vad jag ska ha för nyårslöfte under 2009 iallafall och jag hoppas verkligen att jag kan hålla det, för det är bästa nyårslöftet jag har haft hittills! :)

Imorgon ska jag ta mig en tripp upp till vinden och leta reda på mitt julpynt så det blir lite mysigt här hemma. Nu ska jag kolla på ensam hemma (älskar de filmerna) en stund innan parlamentet och sanningens ögonblick.




Sånhär ljusstake ska jag köpa. Mycket snygg!
Jag hoppas alla har haft en trevlig helg? Det har jag, men lite ångest har jag nog måste jag erkänna.
Puss alla mina kycklingar.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback