dattaflikkan



Som den datorhacker jag är har jag (med lite tips från andra) äntligen fixat mitt ljud på datorn.
Så nu fungerar allting igen. Woho! Äntligen. Nu ska jag bara köpa mig ett par rejäla högtalare till datorn eftersom den här klappdatorn har så lågt ljud. Men jag är nöjd att det ens finns något ljud och nu kan jag använda XP också och inte Vista som är så sjukt segt. Wieee :)



Inga fel, inga fel..

Satt nyss och lyssnade på massa "partymusik" haha låter så töntigt att säga det men vet inte hur jag ska förklara det annars och blev faktiskt lite taggad inför helgen. Ska vi köra eller Lydia? ;)
Vi får talas om det imorgon!

Nu ska jag borsta tänderna och smörja in mig i lite brun utan sol.
Puss!

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback