dagen idag



Som jag trodde så är jag inte i säng ännu. Eller jo i sängen är jag ju men jag sover inte.
Tog precis en lång och varm dusch. Så jävla skönt. Hela kroppen är helt varm och len nu. Så luktar man så fräsht också. Underbart :)

Tänkte jag skulle berätta om min dag idag. För er som är intresserade.
Vaknade klockan 10.50 efter 15 timmars sömn (hur lyckas jag?) ringer till jobbet och undrar om vi har APT (vilket innebär att jag börjar jobba klockan 11) och självklart hade vi det så jag stressar upp nyvaken, klär på mig snabbt, borstar tänderna, sminkar mig och drar iväg. Väl på jobbet var det fullt upp. Gick till Lucullus och handlade, satt vid datorn med pappersarbete osv. Slutade klockan 17.00, begav mig till direkten och hämtade ut mitt nya modem. Så nu har jag ääääntligen internet igen. Hann installera det efter mycket om och men och talande med en support från bredbandsbolaget, till slut gick det. Emelie ringde så jag mötte henne och cyklade hem till hennes nya lägenhet som har blivit så fin så. Där satt vi och packade upp lite grejer. Åt riskakor, drack isté och kollade på fotbollsgalan. Synd att min älskling Mellberg inte var där och tog emot priset :( Sen så åkte jag hem, kom hem typ 22.15. Satte mig vid datorn, samtalade lite med min kära Lydia, smed planer osv.
Sen hoppade jag in i duschen och här sitter jag nu med lite panik för jag vet att jag ska upp 08.00 imorn. Det blir inte många timmar. Cykla ska jag göra också, ända till brandstationen. Buhu.. Aja.
Godnatt mina små vänner.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback