chariot-stripped


Åh Gavins gamla skiva chariot är så bra (den nya är apapapbra den med) men på dubbel cdn så har han gjort om låtarna lugnare och alla är så himla fina. Åh jag blir så lycklig när jag hör dem!

Nu har jag precis tagit en lång och varm dusch. Det är så underbart att vara så varm och fräsh :) Jag ska strax gå till jobbet, idag jobbar jag ända till 20.00 sen efter det ska jag hem till Emelie en sväng är det tänkt! Nej nu måste jag föna håret så det blir torrt någon gång!

Åh jag är så trött. Jag har sovit dåligt i natt med plus att min kära boss ringde och väckte mig imorse. Sen i min lägenhet är det inte det lättaste att somna om för Ekershallens lager är precis under min lägenhet så dem håller på och härjar där nere med alla truckar och skit. Nej, nu ska jag göra iordning mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback