krångel

Jag håller på och försöker göra ett turbyte med mina arbetskamrater uppe på 144an, men det är inte det lättaste. Det är så svårt att göra sånt när man nästan aldrig är där, jobbar ju bara där 3 dagar på 6 veckor. Sen den jag kunde byta med jobbar samma helg som mig osv. Sen så när man inte är där så har man ju inga nummer till folket som jobbar och allt blir så himla mycket krångligare. Men sen kom jag på den smarta idén att jag kunde ta semester så kunde en timmis jobba för mig istället, tror ni någon timmis kan då eller? Nej självklart inte.

Men nu skulle dom höra med en som kom lite senare ifall hon kunde ta min tur och jag kunde ta hennes så kanske jag kan följa med till Stockholm trots allt, vore ju rätt trevligt må jag säga :)
synd bara att jag missar storhelgs OB:t men det är lurre, gör nästan allt för och komma bort från Örebro just nu om så bara en enda dag.

Kommentarer
Postat av: Henkee

hoppas du tar dig till stockholm :D

Postat av: oscar

ja vi får verkligen hoppas de löser sej ju...vore ju kul om du haka på ju:D

2008-05-02 @ 16:58:06
Postat av: Anonym

Ska du till sthlm? :O

2008-05-03 @ 14:21:05

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback