korpen

Jag har inte skrivit på hela helgen, har varken orkat eller haft tid känns det som..
I fredags så blev det grillkväll hos Jonathan, en alldeles lugn kväll eftersom jag skulle upp tidigt på lördagmorgonen för då bar det iväg till Stockholm över dagen :)
Igår så åkte jag och Oscar ut en sväng till Hampetorp och solade, sen hem till hans mamma och kolla på gamla bilder o grejer. På söndagskvällen tittade jag, Oscar och Jonte på Yrrol och Bruce den allsmäktige.
Jag sov ju en hel del av filmerna kan jag ju säga, var sjukt trött.. 

Idag har jag jobbat och sen direkt efter så övningskörde jag med pappa, och nu ska jag iväg och kolla på Korpen :)
najsbajs.
pusshejtjejgay

Kommentarer
Postat av: oscar

Du e allt bra rar du!!!:D

2008-05-12 @ 22:56:42

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback