kläder

Jag vaknade halv tio imorse av att min far ringde och väckte mig. Jag skulle nämligen övningsköra till Hampetorp där våran sommarstuga ligger, så jag ringde glatt Emelie och väckte henne och frågade om hon skulle med och det skulle hon så vi hämtade upp henne, så bar det iväg. Vi stannade först på Odenhallen och köpte lite mackor och godis och sådär. Sen satte vi oss i solen och solade lite, det var najs.

Sen ville vi dra till marieberg så vi åkte bussen in till stan igen, lantisbussarna är så sköna att åka i. Man kan fälla ner sätena och lägga upp fötterna på sätena framför, uuuunderbart :)
Sen drog vi vidare till marieberg och almstedts garden där Emelies Kalle jobbar så vi hälsade på honom lite, sen gick vi till själva köpcentrumet. Där köpte jag en t-shirt och ett linne på Bikbok och så köpte jag en ny sminkväska, puder och hårspännen på H&M. Fina grejer..

Hoppas alla har haft en bra helg. Puss :)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Härligt med helg men jag har ont överallt efter trädgårdsarbetet i Hampe. Du o Emelie hade väl kunnat dra ert stå till stacken så hade jag sluppit haft ont överallt. Älskar dej!!!! pusssss mams

2008-05-05 @ 09:34:07
Postat av: Emelie

Haha! Lilla Siv är lite klen tror jag allt! ;D

2008-05-05 @ 11:53:05

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback