ikea

Jag sitter på jobbet just nu och skriver lite på datorn, vi har precis varit på Ikea och marieberg.
Vi skulle från början köpa kuddar till soffan, stekgryta och tyg att sätta upp på baksidan av våra bokhyllor, det enda vi hittade var kuddar men det var ju någonting iallafall. Det andra får vi väl köpa en annan gång. Sen gick vi från Ikea till mariebergs köpcentrum för att vi skulle äta på Mc donalds, när vi väl skulle gå in blev det världens strömavbrott så hela marieberg och allt runtomkring typ ford och statoil och det blev också strömlösa.
Så vi bestämde oss för att åka till stan igen och äta på Mc donalds där istället, väl när vi satt på bussen blev det ju jordens bilkö för att alla ville därifrån eftersom man inte såg något där inne, men fram kom vi och nu är jag här..

Ikväll ska jag hem till mor och far min och äta mat, sen ska jag ha myskväll.
Ha en trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback