helg

Förlåt mina kära läsare.
Jag har inte uppdaterat på ett tag, det har helt enkelt varit pga. att jag har haft bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva om eller så har jag inte tid. Ni vet, det gamla vanliga.
Jadu, vad har hänt under alla dessa dagar då? Förra helgen var jag barnvakt åt min älskade syster hela helgen, ett plus var ju att jag hade Oscar som sällskap :)
Den här veckan har bestått av jobb typ, har hunnit umgås med min Soss också. Det var mycket trevligt som alltid.

Ikväll ska vi ha "trivselkväll" på jobbet, en "lära-känna-varandra-grej" ni vet, vi ska fika och tävla och sånt där. Det kan nog bli ganska trevligt, jag får ju träffa mor min också. Hon är så snäll!
På fredag/imorgon ska jag fira min kära farbror som har fyllt år, 48 tror jag närmare bestämt och i helgen hoppas jag att det blir fint väder så vi kommer iväg till Oscars sommarstuga, det vore trevligt.

Annars har jag nog ingenting mer inplanerat.
Nästa vecka på tisdag ska jag få nya naglar, WIEEEEE

Kommentarer
Postat av: Oscar

hoppas verkligen de blir fint väder nu så vi kn åka till stugan o mysa...men först måste vi få reda på om 10 grader e mycket o så...
puss på dej stumpan

2008-05-22 @ 11:34:35

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback