beroende

Jag måste söka hjälp snart från mitt shoppingberoende, haha men det är ju så underbart så man kan ju inte låta bli. Liksom, vad är inte bättre än att köpa nya grejer? Man mår ju så bra!
 
Idag har jag köpt ett vitt baslinne, ett vitt linne med fjärilar på och en rosa väska från gina. Var nära på att köpa den rosa och vita så sjukt snygga jackan också men den passade inte så bra som jag ville på mig.

Sen köpte jag en Soda Stream, åååh jag längtar tills jag får komma hem och börja använda den, hoppas det blir lika gott som jag tror.

Efter jobbet ska jag övningsköra och sen blir kvällen lugn :)
Puss


(Just det ja, jag köpte ett par skor också, det glömde jag skriva)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh..ÄLSKA Soda Streamern! Mina päron har haft en i nästan huuuundra år (vi gjorde mer läsk där förr..nu gör mamma mest vanligt bubbelvatten till sig) men i julklapp fick jag min alldeleds egna som jag och Marcus har nu. Jag är kär i den & vi gör drickor där var och varannan kväll. Underbart och behändigt, kan det bli bättre menar jag?
Såå..grattis till ett gott köp! ;)

Puss puss, din CC

2008-05-13 @ 22:51:28
Postat av: J.FALK

vad trevligt cissi! nu kan du juh prova med och soda-streama kaffe eller oboy! förstå vilken höjdare!! mmmmmmmmmmmmmm, mumma!

Postat av: oscar

Den var rätt grym faktiskt...tycker om jontes idé:D
puss gumman

2008-05-14 @ 18:15:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback