trött

Äntligen helg igen, ska bli så obeskrivligt skönt. Att inte ha några måsten utan göra precis vad man vill..
Själv har jag gått och blivit sjuk så jag ska vila upp mig hela helgen.
Jag sitter just nu och tittar på days men alltså man blir ju spyfärdig, jag förstår inte hur jag kunde älska det där programmet förut. Det är ju som ett stort skämt. Skaparen till den serien kan ju fan inte ha alla hästar hemma iallafall..

Just nu håller jag på att koka nudlar som jag ska käka, sen ska jag möta upp Julia för vi ska köpa present till farmin som fyller 50 år imorgon <



Kan någon skjuta mina grannar? Jävla idioter som sitter och spelar piano 24/7.......


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback