Mamma och pappa

Just nu sitter jag hemma i min soffa och glor på tv samtidigt som jag springer mellan tvättstugan och lägger i nya maskiner och tumlar och grejer. Känner mig duktig idag.
Jag kräktes lite imorse, jag tror att det var av utmattning. Jag känner mig helt trött i kroppen och har inte sovit bra, men nu börjar det gå över, jag tror att jag är lite hungrig också. Jag ska hem till mamma och pappa för att äta sen, spaghetti och köttfärsås, så grymt gott, sen efter det ska jag åka på lite äventyr.

Senare kommer förhoppningsvis Emelie hit och klipper till min lugg som jag fick för mig att klippa ALLDELES SJÄLV igår, alltså vart sitter felet på mig? Jag blir så irriterad på mig själv.

Sen senare ikväll så ska jag fira Ayla som fyller 19 år idag! Grattis baby.



Byebye

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med tvättid! (not) Blev luggen bra när du klippte den själv?

Postat av: HELENASCITY

grattis till honom!

2008-03-02 @ 11:32:43
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: emelie

oj vad jobbigt. krya på dig eller vad man nu säger

2008-03-02 @ 11:38:19
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback