hår

Jag sitter just nu med färg i håret för jag måste färga min lugg och mitt underhår så allt blir blont, håret under och det i luggen är typ oranget från när jag hade mörkt hår, så nu ska allt bort och jag ska bli helblondie :)

Idag ska jag först bowla och äta mat med min Sandra som jag är ledsagare åt, sen direkt efter det ska jag åka iväg till mina kusiner för min faster fyller år, sen direkt efter det ska jag åka till Natasha för där ska vi se på melodifestivalen och spela lite roliga spel o sånt. Det blir mys, för jag har inte träffat rackarn sen jag kom hem, ska bli riktigt roligt att träffa Lydia också! Mina sötnosar.

Jag känner mig lite stressad, färgen ska sitta i till 11.30, jag ska hinna duscha, GÅ till strike&co och möta Sandra vid 11.45, det är nog ganska kört för min del ;) haha, jag får väl ta ur färgen lite innan, typ vid 11.15 eller något.

Jaja, BYYYEEE

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback