brilljon

Nu ska vi skaffa briller!
Jag och Emelie var på en synundersökning i en glasögonbutik på Marieberg och där sa dom att jag hade +0.75 vad det nu betyder och att det var gränsfall för att jag skulle kunna få köra bil utan glasögon. Så nu är det bara att gå på en ordentlig synundersökning och skaffa brillor. Jag hoppas verkligen att det är därför jag jämt har huvudvärk och är trött, och att det blir bättre då.

Nu sitter Emelie hemma hos mig och myser, vi har tittat på andra chansen, så jävla gött att Carola inte gick vidare, avskyr den där människan alltså. Nu tittar vi på nyheterna för det är reklam i filmen vi ser.

I natt ska jag sova hos min kisseklang. Det ska bli mys, har saknat honom.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ska du bli glasögonorm hahahahaha. Gå nu dit och beställ tid så du får ordning på din huvudvärk mitt älskade barn. Puss puss love you

2008-03-10 @ 10:46:54

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback