pappa

Igår hade jag och pappa en riktig far och dotter dag skulle man kunna säga.
När jag vaknade cyklade jag hem till mamma och pappa, var där ungefär halv elva.
Direkt när jag kom dit satte jag på mig den fina motorcykel utstyrslen och så bar det iväg och jag tror vi var ungefär överallt. Vi åkte från halv elva till halv fyra. Vi hann med att åka till Nora, Pershyttan, Fjugesta, Askersund där vi åt jättegod mat (fläskfilé med sparris och bearnaisesås), minst tio stycken ställen till och sen till Mariedamm där vi var på ett helt underbart nyöppnat
café. Det var så sjukt häftigt, det är verkligen snyggt med den stilen dem hade inrett cafét med.
Sen åkte vi vidare till massa olika ställen. Det var iallafall jättetrevligt att vara med min pappa själv, det var längesen.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback