and now i can fly

Ska strax bege mig till jobbet hade jag tänkt, är inte alls sugen på att jobba, men men..
Jag ska inte klaga, jobbar ändå 13-17 - mån & tis, 14-17 ons, 9-13 tors sen ledig fredag, lördag, söndag. Skön vecka som tusan måste jag säga.

Efter jobbet idag ska jag och Oscar gå handledarutbildning så jag kan övningsköra med honom, det blir en upplevelse för sig skulle man ju kunna säga. Hoppas jag inte lyckas krocka hans bil bara, det vore ju lite hemskt.

I helgen ska troligvis jag, Oscar, Ludde och Andréa åka iväg med Luddes föräldrars husvagn någonstans, det blir trevligt.
Nej nu ska jag lyssna på curly sue en sista gång och sen gå iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback