lager 157

Hej min kära läsare.
Jag har verkligen fullt upp hela dagarna känns det som. Full rulle idag,
Har hunnit varit på lager och stadium med TL och hennes mamma och sen massa annat.

Det känns verkligen som om min kropp inte hänger med längre, känner mig fet och äcklig.
Ska köpa massa tabletter som renar kroppen från slaggprodukter och sen ska jag börja dricka naturdiet för det är bättre att rensa kroppen på slagg och sen börja banta typ.

Synd att jag inte hann träffa min kära Hannah idag också. Har verkligen saknat dig men snart ses vi igen för då kommer jag till dig. <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: TL

haha du är väl inte tjock och äklig? Nee inte du min gamle vän <3

2008-07-15 @ 22:38:27

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback