fullt upp

Jag är ledsen för det långa uppehållet på min blogg de senaste dagarna men jag har haft fullt upp.
Var på Liseberg i fredags, riktigt roligt att åka karuseller men som vanligt när jag väl sitter i dem så ångrar jag mig, men efteråt är det skitskoj. Jag har jobbat både lördag och söndag och nu är jag så sjukt glad och nöjd att min jobbhelg är över. Nu är det bara en vecka kvar sen har jag semester i tre veckor. UNDERBART!

Nu är jag så sliten känns  det som, har jobbat heltid 7 dagar i rad och ska jobba heltid 5 dagar till, alltså 12 dagar utan något uppehåll. Är glad när veckan är över :)

Nej nu ska jag duscha och sen blir det sängen.



Jag tycker om dig så mycket Oscar.
Du är väldsbäst, jag är glad att jag hittade dig :)

Kommentarer
Postat av: Oscar

12 dagar i rad e lite mycket ju...

2008-07-14 @ 09:16:52
Postat av: TL

tur att du är en stålkvinna som orkar allt :) <3

2008-07-14 @ 09:31:54
Postat av: Joline

tjenis cissi! hade du adressen på din hyresvärd? :)

2008-07-14 @ 23:32:52

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback