emanuel



Idag har jag träffat min vän Therese (som förövrigt är min äldsta vän) och hennes lilla son Emanuel som redan har hunnit bli två månader. Så sjukt gullig. Jag fick hålla i honom och det kändes som han skulle gå sönder, så liten och tunn. Åh han var så söt och snäll.

Vi gick iallafall runt på stan och sen till Rosalies och satte oss och åt. (Dom har höjt priserna för att äta där till 98 JÄVLA SPÄNN) snordyrt. Sen gick vi lite till på stan och sen hem till Therese mamma där vi träffade hennes syster Madeleine, det var jättelängesen så det var roligt :)

Nej nu ska jag se på Project runway och sen gosa med Orre som snart kommer hem, sen blir det sovdags.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback