sovdags eller?

åh det var verkligen ett superbra avsnitt av DH, synd att det inte har hunnit bli textat bara för jag är ju urdålig på engelska, men huvudsaken är att man förstår helheten iallafall, haha.
nej, jag som ska upp klockan åtta imorgon sitter fortfarande uppe även fast jag borde lägga mig men jag känner mig absolut inte ens lite trött. jag förstår inte vad som har hänt med mig, jag som kunde sova dagarna i ända förut men nu är jag hur pigg som helst. det går väl i perioder det där antar jag,

föresten så måste jag säga en sak till er  mina kära läsare, jag och soss tittade på filmen om natacha (hon som var instängd i källaren i österrike eller var det var) den var URKASS! se för guds skull inte den. sämsta jävla skitfilmen jag sett i hela mitt liv, efter en kvart stängde vi av den för då orkade vi inte se mer, katastrof!

pontus ser så söt ut när han ligger inne i sängen och sover, ska nog joina han snart ändå.
får väl tvinga mig till att sova. äh, om jag tittar på tv en stund innan borde jag bli trött..
godnatt och sov så gott!
pok

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback