snoret rinner

jag är så sjukt förkyld, min hals är helt igentäppt och min näsa med, snoret rinner, jag nyser, knaprar alvedon och halstabletter men inget verkar hjälpa. det är så grymt tråkigt att vara förkyld också för man blir helt utmattad i kroppen..

igår kom äntligen min hannah hem till örebro igen, så vi sågs med soss också och tog en fika, sen åkte vi till idrottshuset och tittade på ösk som spelade dm i innebandy och idag blir det troligtvis det också ifall dom går till final.

nej nu orkar jag inte skriva mer, har ändå aldrig något intressant att skriva, höhö


Kommentarer
Postat av: Babsan

Raring det där nässprayet var inte bra för dig.. du var i Mellringe hallen både lördag och söndag... Kram

2008-01-07 @ 08:50:21

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback