massage!

idag på morgonen har jag varit på hemligt uppdrag. nu blir ni allt bra nyfikna va? ;)
känner mig ruggigt duktig iallafall. på vägen hem åkte jag till ekershallen och köpte LAKRITSGLASS (det finns aldrig på ekershallen annars) så jag kunde göra milkshake och det blev så fruktansvärt god så jag ska göra en till sen när jag kommer hem från jobbet.
just nu sitter jag och äter lite, köpte med en woklåda från ica den var inte så god faktiskt. lite stark och tänk då att jag är förkyld och inte känner någon smak nästan, tänk när man inte är förkyld då, ajajaj!

jag blir snart galen på denna förkylning alltså, äter både strepsils och bafucin och har otrivin nässpray men ingenting hjälper och nu börjar jag få ont i huvudet, kanske var för att jag spände mig så imorse.


igår fick jag massage av staffan. alltså den människan kan sin grej om man säger så.
jag har nog aldrig mått bättre i ryggen i hela mitt liv. helt seriöst så kändes det som jag hade fått en ny rygg.
fruktansvärt skönt, och så fick han igång blodcirkulationen nere i ryggen så den blev så varm så man nästan kunde steka ägg på ryggen på mig, haha.
mamma och jag har tydligen samma problem i ryggen sa han, båda får jätteont nere vid svanken, ut på sidorna typ. men nu mår ryggen bättre så nu har jag bestämt att jag ska gå hos honom iallafall en gång i månaden, så jäkla värt :)

nej nu ska jag fortsätta äta. PYSSSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men babe, jag tror inte att man ska få massage när man är förkyld :/ Det kan bli värre då, vad jag hört

2008-01-09 @ 17:13:05
Postat av: cissi

men staffan är massör så han skulle nog inte ha masserat mig isåfall ;) haha nej men det är ibörjan när man är förkyld när förkylningen inte riktigt har brutit ut än ;p pusss!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback