frisk

Hej hej hallå bloggen!


Jag sitter våran nya soffa, den är helt underbar. Den har en divan som man kan ligga på och det finns inget skönare. Jag har hittat min nya plats ;)
Nu när jag har varit sjuk har jag ställt om dygnen totalt. Jag är inte alls trött men jag måste tamigtusan lägga mig snart så jag ska orka upp imorgon.
Jag är nu äntligen frisk tror jag. Vi får hoppas det för jag och min älskling ska på bio imorgon. Vi ska se förhandsvisningen av "Juno" med en av mina favvisar nämligen Michael Cera (han som är han söta i Superbad, ni vet?)

Nej nu ska jag titta på CSI Miami och sen får jag väl krypa till kojs bredvid min sovandes pojkvän.
Goooodnatt!


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback