disco

ja nu är jag färdig in för natten och sitter här med datorn i knät,
huvudet bara dunkar och låter. det låter massa ljud i mitt huvud nu när jag är förkyld så jag kan knappt sova.
jättejobbigt, tänkte sitta uppe och titta på scrubs iallafall så jag blir lite trött.

har precis jobbat på discot som vanlig personal, alltså inte ledsagare.
 herregud vad hektiskt det var, trodde jag skulle dö. man bara flängde runt överallt. men nu är jag hemma iallafall, skönt det.

imorgon ska jag möta soss på stan vid tio så ska vi gå runt och kika lite tills vi börjar jobba vid 13, och innan dess hade jag tänkt hinna med lite andra saker, får se om jag orkar upp bara.
och på kvällen imorgon blir det innebandyderby ösk-lillån, ska bli sjukt roligt och spännande.
jag älskar att titta på innebandy nu för tiden men förut var det det värsta jag visste när soss och jag blev kompisar, haha. tänk vad jag har ändrats.

godnattispattis

Kommentarer
Postat av: Babsan

Vi har fostrat dig väl raring! Puss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback