back on track

ja jag har inte riktigt orkat blogga sen jag kom hem från london. har haft så mycket att göra så jag har inte hunnit. men nu ska jag iallafall bjuda på lite bilder från våran resa som var helt underbar. tack älskling för världens bästa present :)

     

bild 1: på väg till hotellet såg jag några fina typiska londonhus
bild 2: stora huset centre point
bild 3: jag är nöjd när jag får mc donalds
bild 4: pontus med den typiska telefonkiosken
bild 5: min röda stackars fot efter en heldag på stan
bild 6: mys på hotellrummet

mer bilder hittar ni på http://cissola.bilddagboken.se
mellan 26-28 dec.

Kommentarer
Postat av: Anna

såg ut att vara en härlig resa :D


Kommentera gärna :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback